Flexibel e-handel

När du ska starta upp en e-handelslösning bör du titta på mer än bara sökmotorfunktioner och kopplingar mot affärssystem. Vad kan du göra i verktyget, hur flexibelt är det?
I de flesta system är du låst till ett antal mallar. Du kan visa dina produkter på ett visst sätt i listor och på produktsidor. Du kan skapa och visa kampanjer i en kampanjkategori och så vidare.
Tänk dock på alla andra möjligheter som finns. När du skapar kategorisidor/ingångssidor till dina varugrupper bör du kunna lägga till texter, bilder, länkar och så vidare för att kunna beskriva produkterna i din varugrupp. Detta blir inte bara tydligare för din besökare, det förstärker även din optimering för sökmotorer.
Du ska även kunna lägga till produkterbjudande/produktlistor på sidor som villkor, 404, kontakta oss, nyheter, kassasteget mm. Detta "lurar" in din besökare i merköp på ett fint sätt. Det finns i vissa verktyg stor flexibilitet när det gäller sådana funktioner. Om du arbetar med nyhetsbrev så bör även detta vara integrerat med din hemsida och e-handel. Du sparar då tid genom att göra jobbet en gång.

Vill du veta mer om en riktigt bra och flexibel e-handelsplattform med all denna funktionalitet samt mycket mer, läs mer på www.sitesmart.se

Lycka till i din satsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0